A sánta Klausz gyün a városba?

2010.12.22. 18:34 Prem-blogger

 

Hát emberek, 2010 december 22-én nyugodtan datálhatom a következő eseményt: Még mindig nem történt meg a világ vége.

Már magában ez elegendő információ lenne egy cikkhez, de most az egyszer megerőltethetem magam és írkálhatok dolgokat.
Arról, hogy ez milyen sikeres év volt és mennyi szép és jó dolog történt nem tépném a számat, ezt már hallottuk sokszor, talán az elégségesnél is többször.
Az év hosszúsága átlagos volt, 365 nap és üszkve 8 óra, idén először történt meg az, hogy az osztályok száma egyáltalán nem nőtt. Meg, ha csak az iskolaévet nézzük, komolyabb botrány nem is történt az iskolában.
Talán sokan nem tudják, de én lettem időközben az aktuális diákönkormányzati elnök. Hát ezt is le akartam írni ide valamikor, most megtettem. Végre.

De igazából most is túl sokat tépem a számat, az a lényeg, hogy lássuk meg a világban a jót, a boldogságot és az örömöt, találjuk meg a bennünk rejlő szeretetet és vidámságot és éljük meg ezt a karácsonyt és újévet úgy, ahogy azt illik. Meghitt és békés ünnepeket kívánok minden olvasómnak és családjának! Boldog karácsonyt és sikerekben gazdag újévet!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://prem.blog.hu/api/trackback/id/tr152532975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása