Zene

2012.01.06. 21:47 Karvaly úr

Azt hinnénk, hogy ha valami nem érdekli az embert, akkor azt figyelmen kívül is hagyja, és csak azt jegyzi meg az ember, amit meg akar.

Kötekedő Józsi bácsi azt mondja: "Hö. Hát a fiam mindig nézi a színes doboztot. Abba' meg akkora marhaságokat mutogatnak... De mindíg tudja ám, hogy mi vaut a legújjabb hírdetés!" Ahogy a mondás is mondja: a rossz reklám is reklám. Ha valami nagyon újszerűt, nagyon feltűnőt, akár negatívan különleges dolgot is hallunk, például egy idegesítő szöveget a TV-ben, akkor az akarva-akaratlanul megmarad az ember fejében. Aztán pedig egész nap ezt ismételgeti. Mások előtt is. És ők is elkezdik ugyanezt tenni. És egyre idegesítőbb az egész.

Ennél már csak egy érdekesebb van: amikor a csillagjátékot kezdik el ismételgetni, ami pedig valószínűleg nem a legmainstreamebb zene manapság...

3 komment

Címkék: kötekedő józsi bácsi

A bejegyzés trackback címe:

https://prem.blog.hu/api/trackback/id/tr693525246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prem-blogger 2012.01.07. 21:24:56

Kötekedő Prem-blogger pedig azt mondja, hogy találj ki olyan idegesítő szöveget ami megmarad az emberek fejében. (Lenyugvó napnak is van ereje, stb.) Erre egy egész iparág épül, méghozzá a marketing, hogy olyan hülyeségeket találjanak ki, amik megmaradnak az emberek fejében. Ezzel általában nem a mosóporok élnek, mert azon annyira szétkeresik az agyukat, hogy elég, ha az ember a "Persil" vagy az "Ariel" nevet hallja ezerszer napjában, mert meg tudják fizetni. De pl, a "MindigTV"nek idegesítően vicceset kellet kitalálnia ami megmarad az emberek fejében. Nehogy azt hidd már Karvaly Uram, hogy ezek véletlenül vannak, ennyire te sem gondolhatsz valakiket hülyének.

Karvaly úr 2012.01.08. 11:59:56

Néha hibásan használok többes szám első személyt, meg magammal beszélgetek. Ennyi.

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2012.01.15. 21:14:14

Azért létezik nem direkt sz.r reklám is. De ha a legismertebb (Dalbír, Bendegúz...) idegesítő reklámkampányokra gondolsz, egyértelmű a tudatosság. :)
süti beállítások módosítása