Újratötve

2010.06.22. 23:31 Csicska 1

Nem is tudom hol kezdeni, hisz annyi dolog kering a fejemben. Kezdjük a dolgok pozitív oldalát nézni. Azzal, hogy a suli blogja üzemzavar miatt kicsit szünetelt, a szerkesztőknek végre volt egy kis szabadságuk. Köszönjük főnök!!!

Az élet nem habos torta, de még nem is közelít hozzá, így szinte természetes, hogy vki képes annyira kiborulni, hogy mások életét is megkeserítse. Senki sem tökéletes. De ezért vannak a gumiszobák. Ha vkinek baja van, az csak bemegy, kiőrjöngi magát és 1-2 óra múlva teljesen tiszta és senkiben és semmiben nem tett kárt. Érdemes kitalálni egy személyes "gumiszobát"/programtervet, amit az ember biztosan tud használni, ha tudja, hogy mingyá' totálisan kibukik. Sokan csinálják azt, amikor idegesek, hogy becsukják a szemüket, elszámolnak tízig és nyelnek egy nagyot.

Én is ideges voltam, mikor nem találtam semmit a szerkesztői felületen, mármint nem is jutottam el odáig, mert ki lettem rakva. Dühítő volt, mert pont pár nappal azelőtt néztem meg, hogy az utolsó cikkem volt az 50. bejegyzésem és ezt a számot akartam növelni.

Azzal, hogy most volt egy szalagszakadás a blog életében, az nem csak egy ember hibája. Sokan szidják a blogot és teljesen feleslegesnek tartják. Persze kell az építő kritika, de amit olvastok azt is emberek írják, akiknek kell a pozitív visszajelzés, hogy meglegyen a munkakedvük, és ne ugorjanak le az első hídról. Amikor meg nem volt blog, akkor meg hiányolta mindenki és szídták a szerkesztőséget. Döntsük már el, hogy kell vagy nem! Akinek nem kell, az ne jöjjön fel, és ne is vegyen róla tudomást.

A lényeg a lényeg, hogy most elindult újra az egész. Mi is próbáljuk feldobni a blog hangulatát, de a ti kommentjeitek nélkül ez az oldal soha nem lesz elég színes.

15 komment

Címkék: welcome back blogger and have a nice day!

A bejegyzés trackback címe:

https://prem.blog.hu/api/trackback/id/tr212102455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

André de Grand 2010.06.23. 08:54:44

Néha nem árt egy restart. Én is legalább évente (még ha véletlenül is) de leformázom a vinyómat. Ilyenkor szépen elszáll minden adat, aztán lehet újra halászni, de nem kell félni, 80 giga nem méret, pik-pakk fel lehet tölteni netről szedett mindenféle jóval...
Aztán persze alkalom arra is, hogy valamit változtassunk.:)
Sok sikert!

Prem-blogger 2010.06.23. 10:52:26

Bár csak mosni próbálom kezeimet, de lehet, hogy ránk is ránk fért egy formatcé.

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2010.06.23. 12:47:26

Csicska, a helyesírást is dobjuk má' fel...:D

Csicska 1 2010.06.23. 12:50:51

@NDT: most az ittenire gondoltál vagy úgy általában?:D

Prem-blogger 2010.06.23. 14:53:04

Úgy általában :D Le a nyelvtankönyvekkel.

Megyek eszek egy kenyeret, asztán felhívom az Árpit, hogy menjen asztán vegyen eggyütt a Zsuzsával bébirépapucolót.

Csicska 1 2010.06.23. 21:23:49

néha megszáll a kisördög és nem csinálom végig azt, hogy blogba a szöveg megír, átolvas, bemásol egy dokumentumba, ott kiírja a hibákat és azokat szépen egyesével kijavítom a blogon.

Mért nem bírja az a kínai kisfiú beolvasni a Wordben szerkesztett szövegegek???!!!

brit tudós 2010.06.23. 22:34:27

(Tanulság: ezentúl mentem magamnak a cikkeimet - én már önszobor építő korban vagyok. Ez lesz az eleve elmentés elve.)
Más: szidni egy blogot? Azt meg hogy? Az egér a legerősebb állat: bátran odébb lehet kattintani. De szerintem nem érdemes. A blog az egyik legjobb a szerintem fájdalmasan csekély számú diák kezdeményezések közül. (Bár néha meg nem tűnik annyira vészesnek a helyzet: 12h foci, 24h kosár, ping-pong bajnokság, Trianon megemlékezés, blog, gólyabál, mit felejtettem ki?) Egy jó suliújság - akár premblog alapokon - még jól bírna esni, meg talán több klubkoncert házi zenekarokkal. Azt is nagyon lájkolnám.

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2010.06.24. 13:30:12

a suliújság szomorú történetéről Szirtisas tanár úr és Vancsó Évi néni tudnának mesélni...

Prem-blogger 2010.06.29. 13:07:33

Majd 12 végén csinálunk blog-könyvet? :D
Amúgy évkönyvbe bele lehetne tenni valami cikket nem?

Prem-blogger 2010.06.30. 14:30:44

Szerintetek a premi mennyit fizet, hogy a blogon állandó reklámja van? :D
süti beállítások módosítása